11.8.09

VACANCES


Vacances, les tant desitjades vacances ja son aquí. Hi ha que les estem disfrutant, hi ha que ja ho han fet i hi ha que encara no. Que fem durant les vacances? Visitar llocs que no hem vist mai? Perdre’ns per algun lloc i desconnectar totalment de la rutina diària? Que fas tu durant les vacances? Si vols compartir-ho deixa el teu comentari. Personalment, aquest any, ens hem quedat a casa, on també hem trencat totalment amb la rutina diària.
Però ja s’acaba, dilluns 17 m’incorporo amb una gran responsabilitat que m’omple d’orgull alhora que em fa molt respecte: assumir l’alcaldia accidental fins que torni la nostra alcaldessa, que també esta gaudint de les seves merescudes vacances. Espero estar a l’alçada.

1 comentari:

Marta ha dit...

I tant que estaràs a l'alçada! Deu ser tot un honor dirigir el petit i peculiar poble de Badia, encara que sigui temporalment.

Jo personalment començo les vacances dilluns que ve, precisament el 17, i no és fins final de mes que torno al meu lloc de treball. Del 22 al 29, però, marxo cap a Granada, on m'esperen bons amics i família que fa temps que no veig.

Bé, un salut des de les terres gironines!

-Marta Quirante