15.3.09

OPINIÓ


Fa temps vaig proposar algunes enquestes i em veu ajudar. Ara torno a demanar aquest ajut. Tinc un dubte que fa temps que em volta i potser, amb els vostres vots i/o comentaris m’orientaré millor.

CAS 1
- Pintaré la paret de color vermell.
- No
- Perquè no?
- Perquè no!
- I de quin color la pinto?
- No ho sé, però vermell no.

CAS 2

- Pintaré la paret de color vermell
- No
- Perquè no?
- El vermell no es un color adient per una habitació. Diuen el que hi entén que las habitacions han de tenir colors que relaxin, colors suaus.
- I de quin color la pinto?
- Doncs la podries pintar de color verd poma, beig, blanc, blau cel molt suau.
- Si, ho pensaré
- També pots anar a una botiga especialitzada perquè t’orientin.
- Tens raó. Gràcies.

Quin cas us assembla millor?

3 comentaris:

KIKE ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Yo la hubiera pintado de rojo =P

KIKE ha dit...

Obviament el cas 2. Peró el cas 2 implica tenir les ideas clares i poder oferir alternatives.